Gardiner efter mål

 

Den store beslutning

 

Nye gardiner og solafskærmning er en af de store beslutninger.

Ikke kun på grund af prisen. Også fordi det er nogle af de vigtigste elementer i dit hjem eller firma.

Det skal være den rigtige farve, den rigtige type og ikke mindst den mest hensigtsmæssige løsning.

Det er derfor vigtigt, at du henvender dig til en leverandør.

Vi fortæller her, hvorfor du derfor skal have DinGardinmand forbi med gardinbussen!

1. Den bedste rådgivning 

Uanset om det skal være et gardin eller en anden form for afskærmning, skal det passe ind rummet.

Farven skal passe og det skal løse sin afskærmningsopgave.

Du skal ikke ind i en butik, hvor du skal huske rummets primære farver eller medbringe hynder, tæpper eller lignende.

Butikken holder hjemme hos dig – i din indkørsel.

Du bliver betjent af en fagmand. Vi henter – om nødvendigt – hele butikken indenfor, så vi sikrer, at vi løser det hele så diskret som muligt. Eller vi gør en dyd af nødvendigheden og gør din nye afskærmning til noget dekorativt i dit hjem eller virksomhed.

2. Det store udvalg

Allerede, når du bestiller besøget af DinGardinmand, tager vi en pejling af dit behov, dine ønsker og dine tanker.

Vi medbringer derfor ’hele butikken’ i gardinbussen.

Foruden alle farver, typer og stofprøver har vi bussen fyldt op med alle de relevante alternative løsninger.

Skal du have et gardin på mål, en persienne eller en markise, så har du alternativerne lige ude i din indkørsel.

Du skal altså ikke ud i en tilfældig gardinforretning og forsøge at forklare om det aktuelle rum, de andre farver eller forhold hjemme hos dig.

Din fagmand er nemlig hos dig – medbringende ’hele butikken’…

3. De bedste produkter

Gardinbussen – i din indkørsel – er kun udstyret med de bedste mærker og produkter – altid kun mærkevarer fra de kendte producenter.

Vi kan blot nævne nogle af dem: Faber, Andreas Hansen, Velux med flere.

Alle kendte for kvalitet og tidløse produkter.

Du og DinGardinmand kan i fællesskab derfor koncentrere os om at finde farven, stoffet og løsningen. Kvaliteten giver ligesom sig selv.

Da det er din gardinfagmand, du har besøg af, er du derfor sikker på, at du får den bedste løsning og den bedste kvalitet til prisen.

4. Det grundige forarbejde

Både undervejs i rådgivningssnakken – og når vi sammen har fundet frem til den bedste løsning – har DinGardinmand øje for hver lille detalje.

Også de helt små ting, som ikke-fagfolk næppe ser.

Du vil derfor se DinGardinmand gå i de yderste detaljer og notere og optegne flittigt.

Vi har nemlig vores eget unikke registreringssystem til gardiner efter mål. Her tager vi alle hensyn til lidt skævheder, vindues-håndtaget, røret til radiatoren og mange af de andre ’småting’, som betyder noget for den færdige løsning.

… og for at monteringen virkelig kan gennemføres til aftalt tidspunkt, uden at du skal have fat i os igen.

Det kan du derfor vente med – og glæde dig til – når du igen skal have nye gardiner eller afskærmning i et andet rum.

5. Den sikre ventetid

Når alt er aftalt og målt op, og DinGardinmand er taget afsted, kan du trygt gå og glæde dig til du får dine gardiner eller din solafskærmning. Til aftalt tid og til aftalt pris.

DinGardinmand har nemlig nu hånd om tingene. For som det er med materialevalget, er det også med vores underleverandører. Vi bruger kun de allerbedste systuer og lignende.

Vores samarbejdspartnere ved nemlig også, vi – DinGardinmand – sætter en ære i, at tingene er i orden. Efter første montering. Ikke efter andet eller tredje ’forsøg’.

Sammen med vores samarbejdspartnere har vi nemlig valgt at sætte helt nye normer for din sikkerhed.

6. Det flotte resultat

… og så er han her igen, DinGardinmand. Gardinbussen holder igen hjemme i din indkørsel.

Du ser nu det produkt, du har bestilt, præcis i de mål og i den kvalitet og farve, som vi aftalte.

Allerede nu vil du kunne se, at afskærmningen passer ind i rummet, nøjagtig som vi i fællesskab blev enige om det.

Du ser nu, at det diskret bliver en del af interiøret, – eller at det bliver den nye og særlige udsmykning, som vi blev enige om.

Det er altid det øjeblik, vi glæder os mest til. Øjeblikket, hvor vores tilfredse kunder bliver både glade og endnu mere tilfredse.

7. Den fuldendte montering

Nu vil du opleve, at monteringen går hurtigt. Ikke fordi vi gør det hurtigt, men fordi alt passer. Takket være ”det grundige forarbejde”, som vi beskrev under fase-4.

Vi skal nu ikke skære eller file til. Vi skal ikke bøje vores planer eller finde løsninger. Vi har jo allerede taget højde for det hele.

Det glæder hos dig – og det sparer hos os. Det sparer en ekstra tur ud til dig. Et besøg, der blot ville irritere hos dig. Og vores mål er jo, at det med DinGardinmand skal være en positiv oplevelse.

Derfor vil vi hellere vente med at komme igen, til du skal have nyt. Det vil VI glæde os til…

Og indrømmet: – Vi ser nok lidt stolte ud, når vi er færdige.

8. Det færdige arbejde

Det er så nu, at vi i fællesskab kan nyde resultatet af dit valg.

DinGardinmand medbringer altid en trådløs DanKort-automat, så vi kan afregne på stedet.

For ’hele butikken’ holder jo stadig i din indkørsel.

Og sjovt nok, så er det faktisk altid med samme stolthed og glæde, at DinGardinmand og gardinbussen forlader en kunde i forvisning om, at forløbet har været godt.

Det er altid en succes, når kunden får første snak med fagmanden, hjemme hos sig selv og ikke i en tilfældig butik med en ’tilfældig’ ekspedient. Og succesen fuldendes, når det er den samme fagmand, der tager af sted efter et godt endt arbejde.