Skip to main content

Gardiner efter mål

 

Den store beslutning

 

Nye gardiner og solafskærmning er en af de store beslutninger.

Ikke kun på grund af prisen. Også fordi det er nogle af de vigtigste elementer i dit hjem eller firma.

Det skal være den rigtige farve, den rigtige type og ikke mindst den mest hensigtsmæssige løsning.

Det er derfor vigtigt, at du henvender dig til en leverandør.

Vi fortæller her, hvorfor du derfor skal have DinGardinmand forbi med gardinbussen!

1. Den bedste rådgivning 

Uanset om det skal være et gardin eller en anden form for afskærmning, skal det passe ind i rummet.

Farven skal passe og så skal selve afskærmningsopgaven naturligvis løses. Du skal ikke ind i en butik, hvor du skal huske rummets primære farver eller medbringe hynder, tæpper eller lignende.

Butikken (Gardinbussen) holder hjemme hos dig – i din indkørsel – og du bliver betjent af en ekspert.

Om nødvendigt henter vi ”hele butikken” indenfor, så vi sikrer, at vi løser det hele, så det bliver så diskret i rummet som muligt.

Eller vi gør en dyd ud af nødvendigheden og gør din nye afskærmning til noget dekorativt i dit hjem eller virksomhed.

2. Det store udvalg

Allerede når du bestiller besøget af DinGardinmand, tager vi en pejling af dit behov, dine ønsker og dine tanker.

Vi medbringer derfor ’hele butikken’ i vores gardinbus.

Foruden alle farver, typer og stofprøver har vi bussen fyldt op med alle de relevante alternative løsninger.

Skal du have gardiner, persienner, rullegardiner eller måske en markise, så har vi alternativerne lige ude i din indkørsel.

Du skal altså ikke ud i en tilfældig gardinforretning og forsøge at forklare om det aktuelle rum, de andre farver eller forhold hjemme hos dig.

Din specialist er nemlig hos dig, medbringende ’hele butikken’…

3. De bedste produkter

Gardinbussen – i din indkørsel – er kun udstyret med de bedste mærker og produkter – og altid kun mærkevarer fra de kendte producenter.

Vi kan blot nævne nogle af dem: Faber, Andreas Hansen, Velux, Jab-Weinor, Renson, House of Happiness m.fl.

Alle kendte for kvalitet og tidløse produkter.

Vi kan derfor i fællesskab koncentrere os om at finde farven, stoffet og løsningen.

Kvaliteten giver ligesom sig selv.

Da det er DinGardinmand du har besøg af, er du derfor sikker på at få den absolut bedste løsning og den bedste kvalitet til prisen.

4. Det grundige forarbejde

Både undervejs i rådgivningssnakken, og når vi sammen har fundet frem til den bedste løsning, har DinGardinmand øje for hver lille detalje. Også de helt små ting, som ikke-fagfolk næppe ser.

DinGardinmand går helt ned i de mindste detaljer, noterer og optegner flittigt. Vi har nemlig vores eget unikke registreringssystem.

Her tager vi hensyn til skævheder, vindues-håndtaget, røret til radiatoren og mange af de andre ’småting’, som betyder noget for den færdige løsning. Og for at monteringen. For monteringen gennemføres altid til aftalt tidspunkt, og uden at du skal have fat i os igen.

Det kan du i stedet vente med – og glæde dig til – når du engang igen vil have ny afskærmning eller nye gardiner.

5. Den sikre ventetid

Når alt er aftalt og målt op, og DinGardinmand er taget afsted igen i Gardinbussen, kan du trygt gå og glæde dig til du får dine gardiner eller din solafskærmning.

Til aftalt tid og til aftalt pris.

DinGardinmand har nemlig nu hånd om tingene. For som det er med materialevalget, er det også med vores underleverandører. Vi bruger nemlig altid kun de allerbedste systuer og produkter.

Vores samarbejdspartnere ved også, at DinGardinmand sætter en stor ære i, at tingene er i orden, efter første montering. Ikke efter andet eller tredje ”forsøg”.

Sammen med vores samarbejdspartnere har vi nemlig valgt at sætte helt nye normer for din sikkerhed for levering og montering til fast og aftalt tid.

6. Det flotte resultat

… og så har du igen gardinbussen fra DinGardinmand holdende hjemme i din indkørsel.

Du ser nu det produkt, du har bestilt, præcis i de mål og i den kvalitet og farve, som vi aftalte.

Allerede nu vil du kunne se, at afskærmningen passer ind i rummet, nøjagtig som vi i fællesskab blev enige om.

Du ser nu, at det er blevet en diskret del af interiøret og rummet.

Eller, at det er blevet den nye, særlige og ønskede udsmykning.

Det er altid det øjeblik, vi glæder os mest til. Øjeblikket, hvor vores tilfredse kunder bliver både glade og endnu mere tilfredse.

7. Den fuldendte montering

Nu vil du opleve, at monteringen går hurtigt. Ikke fordi vi gør det hurtigt, men fordi alt passer. Takket være ”det grundige forarbejde”, som vi beskrev under fase 4. Vi skal ikke skære eller file til.

Vi skal ikke bøje vores planer eller finde nødløsninger, for vi har jo allerede taget højde for det hele. Det glæder hos dig – og det sparer tid hos os. Det sparer en eventuel ekstra tur ud til dig. Et besøg, der blot ville irritere dig.

For vores mål er jo, at det med DinGardinmand skal være en positiv oplevelse. Vi vil hellere vente med at komme igen, til du vil have nyt.

Det vil vi glæde os til.

Og indrømmet: Vi ser vi nok lidt stolte ud, når vi er færdige.

8. Det færdige arbejde

Det er så nu, at vi i fællesskab kan nyde resultatet af dit valg.

DinGardinmand medbringer altid en trådløs DanKort-automat, så vi kan afregne på stedet.

For ’hele butikken’ holder jo stadig i din indkørsel.

Og så er det faktisk altid med stolthed og glæde, når DinGardinmands gardinbus forlader dig i forvisning om, at forløbet har været godt.

Det er altid en succes, når kunden får første snak med fagmanden hjemme hos sig selv og ikke i en tilfældig butik med en ”tilfældig” ekspedient.

Og så fuldendes succesen, fordi det også altid er en gardinekspert der monterer .